Wednesday 17 June 2015

A frame on canvas by Marta Debicka

Hi! 
It's Marta here. Today I would like to show you my project full of my favourite 13arts' flowers. When I saw this lovely picture of this cute little lady I knew I need to make something with it :) I decided to make a frame on canvas

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój projekt pełen 13artsowych kwiatów. Kiedy zobaczyłam te słodkie zdjęcie pewnej uroczej małej damy wiedziałam, że muszę coś z nim zrobić. Postawiłam na ramkę na blejtramie. 



Did you know, that 13arts' flowers are handmade? I love them. They are big and rich. In 13arts' store you can also find many nice twigs and stamens. You can use them as a part of your own flowers or just as a decoration.  
Czy wiedzieliście, że kwiaty 13arts są ręcznie robione? Uwielbiam ich używać. Są duże i rozłożyste. W sklepie 13arts znajdziecie też mnóstwo ślicznych gałązek i pręcików. Możecie ich użyć do stworzenia własnych kwiatów, lub po prostu jako ozdoby. 




In the background I used a chipboard doily. I covered it with white splash ink which gave it a nice shiny effect. 
W tle użyłam tekturkowej serwetki. Pokryłam ją warstwą białego splasha, co nadało jej ładny, błyszczący efekt. 


Material list:






1 comment: