Wednesday 29 July 2015

Be awesome - layout by Anna Rogalska

Hello everybody! It's Anna Rogalska today! I'd like to share with you my next layout for 13arts.
For my project, I choose a 'Polaris' paper  from the 'Starlight' collection.


Witam wszystkich! Tutaj Anna Rogalska. Chciałabym Wam pokazać mój kolejny layout dla 13arts. 
Do mojego projektu wybrałam papier 'Polaris' z kolekcji 'Starlight'
 

Some close-ups

Kilka zbliżeń


To create my background I have chosen the few mists, gesso, silver hologram glitter, natural mika flakes and grained grit with gel medium.
Do zrobienia mojego tła wybrałam kilka mgiełek, gesso, srebrny brokat hologramowy, naturalną mikę w płatkach, barwiony żwirek z żelem mediowym.


I decorated my layout with some hand-made flowers from 13arts papers.

Mój layout udekorowałam własnoręcznie zrobionymi kwiatami z papierów 13arts.


Silver hologram glitter
Natural mika flakes - silver
Colored Fine - Grained Grit
Medium żelowe- Gel medium MAT
Gesso - grunt akrylowy 120ml  
Szpachelka malarska nr 8 
Tusz akrylowy SPLASH! White    
Tusz akrylowy SPLASH! Black  
Acrylic Modeling Paste
Acrylic Liquid Medium
Paper Starlight - Polaris
Paper Starlight - Virgo
Ayeeda Mist Pastel Kobalt
Ayeeda Mist Pastel Blue
Ayeeda Mist Pastel Mint
Mgiełka perłowa - Brown Light 
Mask - Stencil - Stars 
Tekturka Chipboard "Starlight-words"    


Thanks for visiting! Have a nice day!     
 
  Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia! 

Anna Rogalska
 

2 comments:

  1. GORGEOUS!! Another gorgeous design and layout with wonderful background textures and color and the perfect paper. As always, I love Anna's work!

    ReplyDelete