Wednesday 22 July 2015

Layout " FEEL FREE" + video by Maryse Jolin


Hello everyone !!
Today I come to share you a creation summery flavor. To create my background I have chosen the beautiful metallic paint and gesso. Obviously using my darlings tool lately, the spatula 13@rts.  I love working with this small tool, it goes so well to drag the paintings on paper, I love the effect it produces as a result.

Allo tout le monde !!
Aujourd'hui je viens vous partagez une création au saveur estival.  Pour créer mon fond j'ai choisis les magnifiques peintures métalliques et le gesso.   Évidemment en utilisant mon outil chouchous des derniers temps, la spatule 13@rts.   J'adore travaillé avec ce petit outil, il va tellement bien pour faire glisser la peinture sur le papier, j'aime beaucoup l'effet que ça produit comme résultat.


Here is my creation.
Voici ma création. 


Somes closes-ups
Quelques rapprochements




Spatula
spatule





Enjoy the video !!
Le vidéo turoriel
Bon visionnement !!




Products 13@rts.
Liste de produits 13@rts. 

Papier Starlight  Cassiopeia 
Stencil Shapes - Art
Paint metallic Blue - green - gold pearl
Paint vivid blue
Splash Black
Gel medium
Modeling paste
Glass microsphères
Gesso
Flower gardenia 5 cm ScrapBerry's
Craft knife


Thank you and see you soon !!
Merci et à très bientôt !!


26 comments:

  1. So very beautiful and your video was wonderful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your nice comment Kathy !!!

      Delete
  2. Replies
    1. C'est très gentil Djamila.... merci beaucoup !!!

      Delete
  3. Very inspiring!! I love this colors and metallic shine....

    ReplyDelete
  4. wow j'adore ta page Maryse superbe

    ReplyDelete
    Replies
    1. T'es gentille Cindy .... Merci beaucoup !!!

      Delete
  5. ooooh.....this...is..Magnifique!!!!!!!! Thank's for the tut!!!!!

    ReplyDelete
  6. Just caught up with this beautiful layout over at Marjie Kemper's blog - stunning. Looking forward to seeing the tutorial, thanks for sharing.
    Alison x

    ReplyDelete
  7. magnifique page, merci pour la vidéo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bienvenue à toi selena... fait plaisir !! Merci :))

      Delete
  8. So kind of you for taking the time to share this brilliant tutorial, I have learned so much from it, you are a very talented lady, Dee.XX

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a really nice comment deliadottie !! Thank you :))

      Delete
  9. WONDERFUL BEAUTIFUL LOVELY. j.

    ReplyDelete
  10. C'est superbe! et merci pour la vidéo

    ReplyDelete
  11. Fait plaisir marie.... Merci beaucoup !!!

    ReplyDelete