Monday 14 October 2013

Kwieciste kartki

Witajcie!

Forma clean&simple nie jest moją ulubioną,
jestem raczej fanką wielu warstw i dodatków.

Jednak kwiaty Pasji Kati są tak cudowne, że nie chciałam ich niczym "zagłuszyć".


Stąd właśnie wynikła prosta forma, papier+ramka+kwiat.
Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała tuszować i targań papieru.

Poniższy kwiat był kremowy, ale używając fioletowej mgiełki przefarbowałam go na bardziej wyrazisty kolor, który wyróżnia się na pudrowym tle. :)







Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani tymi cudownymi kwiatami, ale również prostymi kompozycjami :)

Pozdrawiam,

Użyłam:

Kwiaty 13 arts

Mgiełka kredowa - Chalk Lilac


2 comments:

  1. I słusznie bo kwiaty przecudne, karteczki piękne!

    ReplyDelete
  2. Cudne kwiatuszki i karteczki:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete