Friday 18 October 2013

Mediowa zima

Witajcie. Chciałabym zaprezentować Wam dzisiaj, jak wyśmienicie produkty 13 arts nadają się do tworzenia zimowych, świątecznych i pełnych błysku projektów. Tematyka kartki dość prosta, została wzbogacona dzięki dostępnym w sklepie mediom. Granatowe tło nieba stworzyłam dzięki kredowej mgiełce, a pasta strukturalna posłużyła mi do wykonania gwiazdek. Śnieżne pagórki powstały z pogniecionej i przyklejonej na medium żelowe delikatnej białej bibułki. Zarówno zaspy śniegu, jak i niebo spryskałam bezbarwną mgiełką perłową, dzięki czemu zyskały one piękny połysk. Futerko zwierzaków przybrudziłam natomiast farbką wodną. Gorąco zachęcam Was do wykorzystywania produktów 13 arts w swoich kartkach - to naprawdę świetny mediowy trening, gdy na stosunkowo małej przestrzeni staracie się umieścić tak wiele rożnorodnych preparatów.





Materiały:

Medium żelowe - Gel mediumPasta modelująca 200mlMgiełka kredowa - Chalk IndigoMgiełka perłowa - bezbarwna z połyskiemAyeeda Paint - Matte Cocoa

Pozdrawiam


7 comments:

  1. Kartka śliczna. Media spełniają tu idealnie funkcję śniegu i całej reszty. Chyba muszę popróbować takiego wykorzystania.

    ReplyDelete
  2. Przepiękna mediowa kartka!!!

    ReplyDelete
  3. Fantastyczna. I ten śnieg, atmosfera. Super

    ReplyDelete
  4. przepiękna praca:) Dłuo szukałam sklepu z mediami i teraz znalazłam:) Na pewno coś zamówie:)

    ReplyDelete
  5. Wspaniała praca, i ten śnieg i jelonki..przepiękna..jedna z piękniejszych jakie widziałąm. CUDO!:))

    ReplyDelete