Saturday 23 May 2015

A birthday card by Marta

Hello!
Today I would like to show you that 13arts' papers matches perfectly not only mixed media layouts, but also to romantic cards. This time I mixed Starlight collection (designed by our talented Designer- Olga Heldwein) with my favourite 13arts' flower. 

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że papiery 13arts nadają się nie tylko do mixed mediowych layoutów, ale także do romantycznych kartek. Tym razem pomieszałam kolekcję Starlight (autorstwa naszej utalentowanej projektantki- Olgi Heldwein) z moim ulubionym kwiatkiem 13arts. 



In 13arts' shop you can find many beautiful embellishments useful in making cards. In my project I used a big daisy and some glitter twigs.

W sklepie 13arts możecie znaleźć wiele pięknych ozdób przydatnych do robienia kartek. W swoim projekcie użyłam wielkiej stokrotki i brokatowych gałązek. 



In the background I used a stencil - "Hearts" with some modelling paste and glitter. After that I add some paint. 

W tle zastosowałam maskę Hearts oraz pastę modelującą posypaną brokatem. Następnie dodałam trochę farby. 

In my project I used/W swojej pracy użyłam:



2 comments:

  1. So very, very gorgeous! Pretty design, layout, colors and lovely flowers!

    ReplyDelete
  2. Przepiękna kolorystyka!!! Cudna kartka :)

    ReplyDelete