Sunday 4 October 2015

Our second meeting with Anna Borowicz and Dagmara Kos

Hello!
Today it's time for our next meeting with Anna Borowicz and Dagmara Kos! This time our amazing Guest Designers made two fresh, modern and beautiful layouts

Witajcie!
Czas na nasze kolejne spotkanie z Anną Borowicz i Dagmarą Kos! Tym razem nasze niesamowite Gościnne Projektantki przygotowały dwa świeże, nowoczesne i piękne layouty!

***

Anna Borowicz



Hello!
Cześć!


Inspired by crazy photos which i found on pinterest, I prepared an energetic layout.
Zainspirowana szalonymi fotami znalezionymi na pinterest, wykonałam energetycznego scrapa.
 

I used:
Użyłam:


***

Dagmara Kos


Witam wszystkich. Chciałabym pokazać Wam mój nowy layout wykonany w ramach mojej gościny na blogu 13 arts.
Hello everybody. I'd like to share with you my new layout created within my GDT on the 13 arts, blog.


 Wykonałam go głownie przy użyciu metalicznej farbki "Old Gold", białego i czarnego gessa. 
I made it using mostly metallic "Old Gold" paint, white and black gesso. 


W tle użyłam jednej z moich ulubionych masek 13 arts "Tattered Gird" i pasty modelującej. 
In the background I used one of my favourite 13 arts stencil: "Tattered Gird" and modeling paste.


I used/Użyłam:

***

Very inspiring layouts- aren't they? Our Guests are great! We can't wait to see more projects from them.
Bardzo inspirujące layouty- prawda? Nasi Goście są wspaniali. Nie możemy się doczekać ich kolejnych prac. 
 
 

4 comments: