Tuesday 15 March 2016

Glass jar by Milena

Witajcie!
Dziś chciałam Wam pokazać efekt jaki uzyskałam, bawiąc się nowymi produktami 13 Arts.


Hi!
Today I wanna show you effect I have recaived, having fun with new 13 Arts' products 




Ozdobiłam szklany słoik, używając między innymi  nowych pudrów. Kolorowałam kwiaty i mikrokulki przy pomocy Rainbow Color:
I have decorated glass jar, using among others new powder.
I have colored flowers and  glass microspheres with Rainbow Color:








Metalowe piórka pomalowałam:
Metal feathers I have painted by:


zmieszanym z Gel Medium
mixed with Gel Medium 


Splash! w kolorach
Splash! in colours


Stworzył ładne zacieki, a kiedy był jeszcze mokry posypałam go:
It made pretty stains and when it was still wet I have sprinkled it:











Wam także życzę wspaniałej zabawy z tymi produktami!
For You I have whishes great fun with these product!






3 comments: